카테고리 없음

Meghan Trainor - Like I'm Gonna Lose You (가사/해석/번역/Lyrics/노래추천)

검정고래 2023. 8. 26. 14:00
728x90
반응형

Like I'm Gonna Lose You (Feat. John Legend)
아티스트
Meghan Trainor
앨범
Title (Special Edition)
발매일
1970.01.01


I found myself dreaming in silver and gold
은과 금으로 가득한 꿈을 꿨어
Like a scene from a movie that every broken heart knows
모든 상처받아본 사람들이 알만한 영화의 한 장면과도 같았지
We were walking on moonlight, and you pulled me close
우리는 달빛을 걸었지, 너는 나를 가까이 당겼고
Split second and you disappeared and then I was all alone
잠깐사이에 너는 사라졌고 나는 혼자 남겨졌지
I woke up in tears, with you by my side
눈물을 흘리녀 내 곁에 있는 너의 품에서 일어났지
A breath of relief, and I realized
안도의 한숨을 쉬며 나는 깨달았어
No, we're not promised tomorrow
우리가 내일이 약속된 것도 아니구나

So I'm gonna love you, like I'm gonna lose you
그러니까 나는 너를 사랑할 거야, 내가 너를 잃는 것처럼
I'm gonna hold you, like I'm saying goodbye
너를 안아줄 거야, 내가 작별인사를 하는 것처럼
Wherever we're standing, I won't take you for granted
우리가 어디 있든 너를 당연하게 여기지 않을 거야
'Cause we'll never know when
우리는 알 수가 없거든 
When we'll run out of time
우리의 시간이 언제 끝나는지
So I'm gonna love you, like I'm gonna lose you (Lose you)
그러니까 나는 너를 사랑할 거야, 내가 너를 잃는 것처럼
I'm gonna love you, like I'm gonna lose you
나는 너를 사랑할 거야, 내가 너를 잃는 것처럼

In the blink of an eye, just a whisper of smoke
눈 깜빡임 속에, 연기의 속삭임
You could lose everything, the truth is you never know
너는 모든 것을 잃을 수도 있어, 사실은 네가 절대 모른다는 거야
So I'll kiss you longer, babe (Hey), any chance that I get
그래서 네가 너에게 더 오래 키스할 거야, 할 수 있을 때마다
I'll make the most of the minutes and love with no regret
최선을 다할 거고, 후회 없이 사랑할 거야
Let's take our time to say what we want (Say what we want)
우리가 원하는 걸 말하는 시간을 가지자
Use what we got before it's all gone (Oh no)
모든 게 사라지기 전에 우리가 가진 것들을 사용하자
'Cause no (No), we're not promised tomorrow
왜냐면 우리의 내일은 약속된 게 아니니까

So I'm gonna love you, like I'm gonna lose you (Lose you) 
그러니까 나는 너를 사랑할 거야, 내가 너를 잃는 것처럼
I'm gonna hold you (Hey), like I'm saying goodbye
너를 안아줄 거야, 내가 작별인사를 하는 것처럼
Wherever we're standing (Yeah), I won't take you for granted
우리가 어디 있든 너를 당연하게 여기지 않을 거야
'Cause we'll never know when
우리는 알 수가 없거든 
When we'll run out of time
우리의 시간이 언제 끝나는지
So I'm gonna love you (I'm gonna love you), like I'm gonna lose you (Like I'm gonna lose you) 
그러니까 나는 너를 사랑할 거야, 내가 너를 잃는 것처럼
I'm gonna love you (Love you), like I'm gonna lose you 
나는 너를 사랑할 거야, 내가 너를 잃는 것처럼
Hey

I'm gonna love you (Oh)
너를 사랑할 거야
Like I'm gonna lose you (Like I'm gonna lose you)
, 내가 너를 잃는 것처럼
I'm gonna hold you, like I'm saying goodbye
너를 안아줄 거야, 내가 작별인사를 하는 것처럼
Wherever we're standing, I won't take you for granted
우리가 어디 있든 너를 당연하게 여기지 않을 거야
'Cause we'll never know when
우리는 알 수가 없거든 
When we'll run out of time
우리의 시간이 언제 끝나는지
So I'm gonna love you (I'm gonna love you, baby)
그러니까 나는 너를 사랑할 거야
Like I'm gonna lose you (Like I'm gonna lose you)
내가 너를 잃는 것처럼
I'm gonna love you (Oh), like I'm gonna lose you
나는 너를 사랑할 거야

반응형