카테고리 없음

Ellie Goulding - How Long Will I Love You 가사해석

검정고래 2023. 8. 3. 19:26
728x90
반응형

How Long Will I Love You
아티스트
Ellie Goulding
앨범
About Time
발매일
1970.01.01


How long will I love you
내가 얼마나 오래 당신을 사랑할까요?
As long as stars are above you
당신 위에 별들이 빛날 동안
And longer if I can
그리고 할 수 있다면 그보다 더 오래
How long will I need you
내가 얼마나 오래 당신을 사랑할까요?
As long as the seasons need to follow their plan
계절이 바뀌는 동안 당신이 필요할 거예요
 
 
How long will I be with you
난 얼마나 오래 당신과 함께 할까요?
As long as the sea is bound to wash up on the sand
바다가 모래를 적시지 않는 날까지 당신과 함께 할게요
 
 
How long will I want you
내가 얼마나 오래 당신을 원할까요?
As long as you want me too
당신도 나를 원하는 동안
And longer by far
그리고 그보다 훨씬 더 오래
How long will I hold you
내가 얼마나 오래 당신을 안을까요?
As long as your father told you
당신의 아버지가 말씀하셨던 만큼
As long as you can
당신이 가능한 한 오래
 
How long will I give to you
내가 얼마나 오래 당신에게 줄 수 있을까요?
As long as I live through you
내가 당신을 통해 삶을 사는 동안
However long you say
당신이 나의 곁에 오래 머무르지 않을지라도
 
How long will I love you
내가 얼마나 오래 당신을 그리워할까요?
As long as stars are above you
당신 위에 별들이 빛나는 동안
And longer if I may
그리고 가능한 그보다 더 오래

반응형