카테고리 없음

Bobby Caldwell - What You Won't Do for Love 가사해석

검정고래 2023. 7. 30. 16:41
728x90
반응형

What You Won't Do for Love
아티스트
Bobby Caldwell
앨범
Time & Again: The Anthology, Pt. 2
발매일
1970.01.01


I guess you wonder where I've been
아마, 당신은 내가 어디에 있었는지 궁금하겠죠
I searched to find a love within
난 내 안의 사랑을 찾기 위해 탐색하고 있어요 
I came back to let you know
​난 당신에게 알려주기 위해 돌아왔어요
Got a thing for you and I can't let go
당신을 위한 것이 있고, 난 떠나보낼 수 없어요

My friends wonder what is wrong with me
내 친구들은 나에게 문제가 있는지 궁금해하네요
Well I'm in a daze from your love, you see
난 당신의 사랑으로부터 눈이 멀었어요. 당신도 보잖아요 
I came back to let you know
난 당신에게 알리기 위해 돌아왔어요
Got a thing for you and I can't let go
당신을 위한 것이 있고, 난 떠나보낼 수 없어요

Some people go around the world for love
어떤 사람들은 사랑을 위해 세계를 돌아요
But they may never find what they dream of
하지만 그들은 절대 그들이 꿈꾸는 것을 찾지 못할 거예요

What you won't do, to do for love
당신이 하지 않을 것, 사랑을 위해서 하세요
You tried everything but you don't give up
당신은 모든 것을 시도해 봤지만 포기하지 않아요
In my world only you
내 세상에는 당신뿐

Make me do for love what I would not do
내가 하지 않았을 일을 사랑을 위해 하게 만들어요
My friends wonder what is wrong with me
내 친구들은 내게 무슨 문제가 있는지 궁금해해요
But I'm in a daze from your love, you see
하지만 나는 당신의 사랑에 현혹되어 있어요, 당신이 보듯이
I came back to let you know
난 당신에게 알리기 위해 돌아왔어요
Got a thing for you and I can't let go
당신을 위한 것이 있고 난 떠나보낼 수 없죠

But then I only want the best, it's true
하지만 그러고 나서 난 최고만을 원해요, 그건 사실이죠
They can't believe the things I do for you
그들은 내가 당신을 위해 한 일을 믿을 수 없어요

What you won't do, do for love
당신이 하지 않았을 일, 사랑을 위해서 하세요
You've tried everything but you won't give up
당신은 모든 것을 시도해 봤지만 포기하지 않아요
In my world, only you make me do for love what I would not do
내 세상에서는 오직 당신만이 내가 하지 않았을 일을 사랑을 위해 하게 만들어요

Make me do for love what I would not do
내가 하지 않았을 일을 사랑을 위해 하게 만들어요
Make me do for love what I would not do
내가 하지 않았을 일을 사랑을 위해 하게 만들어요
Make me do for love what I would not do
내가 하지 않았을 일을 사랑을 위해 하게 만들어요

반응형