카테고리 없음

Alexander Stewart - Blame's on Me 가사해석

검정고래 2023. 7. 23. 19:15
728x90
반응형

Blame's On Me
아티스트
Alexander Stewart
앨범
Blame's on Me
발매일
1970.01.01


The worst part is you're innocent in all of this
최악인 건 네가 이 모든 것에 아무 잘못이 없는 거야
I was just calling quits
난 그저 그만하라고 했어
You were giving me all that I could need
넌 내가 필요할 수 있는 모든 것을 주고 있었어
I was missing it, now I'm all alone
난 그리워했었고, 이젠 혼자야
Going through our old messages and I'm getting it
우리가 했었던 메시지를 읽으며 납득하고 있어
Usually I'm the one getting burned
보통 내가 화내고 있었어
Didn't realize I was hurting you
내가 너에게 상처 주고 있을 줄 몰랐어

Oh god I'm sorry
내가 미안해
I put you through hell
내가 널 지옥에 집어넣었어
You tried to love me
넌 날 사랑하려 노력했었어
When I hated myself
내가 날 혐오할 때
I know it's too late
난 너무 늦었단 걸 알아
For apologies
사과하기엔
For all of the mistakes that I didn't see
내가 보지 못한 모든 실수들에 대해서
The blame's on me
다 내 탓이야

Hate this is such a cliche
이게 진부한 것이라는 게 싫어
Don't know what, what you have til it's gone away
네가 떠날 때까지 네가 어떤 존재인지 몰랐어
But that don't take, take away any pain
하지만 그것은 어떠한 고통으로부터 구해주지 않아
I'm still here sleeping in the bed I made
난 아직 내가 만든 침대에서 자고 있어
Next to an empty space
공허한 공간 옆에
Usually I'm the one getting burned
보통 내가 화내고 있었어
Didn't realize I was hurting you
내가 너에게 상처 주고 있을 줄 몰랐어

Oh god I'm sorry
내가 미안해
I put you through hell
내가 널 지옥에 집어넣었어
You tried to love me
넌 날 사랑하려 노력했었어
When I hated myself
내가 날 혐오할 때
I know it's too late
난 너무 늦었단 걸 알아
For apologies
사과하기엔
For all of the mistakes that I didn't see
내가 보지 못한 모든 실수들에 대해서
The blame's on me
내 탓이야
Blame is all on me
다 내 탓이야
Blame is all on me
다 내 탓이야
Blame is all on me
다 내 탓이야
Blame is all on me
다 내 탓이야
Blame is all on me
다 내 탓이야
Blame is all on me
다 내 탓이야

Oh god I'm sorry
내가 미안해
I hope that you're well
네가 나아지길 바라
Someone will love you
누군가가 널 사랑해 줄 거야
Like I couldn't myself
난 하지 못했지만

반응형