카테고리 없음

Lauren Daigle - Thank God I Do (가사/해석/번역/Lyrics/노래/추천)

검정고래 2024. 4. 3. 14:00
728x90
반응형

Thank God I Do
아티스트
Lauren Daigle
앨범
Thank God I Do
발매일
1970.01.01


I’ve seen love come and
사랑이 오는 것도 봤고
I’ve seen love walk away
또 사랑이 떠나는 것도 봤네
So many questions
의문투성이야
Will anybody stay?
누군가는 내 곁에 남아줄까?

It’s been a hard year
참 힘든 한 해였지
So many nights in tears
수많은 밤을 눈물로 보냈어
All of the darkness
이 모든 어둠 Trying to fight my fears
두려움과 싸우려 애쓰며
Alone, so long, alone
너무 오랫동안 혼자였지

I don’t know who I’d be
내가 어떤 사람이었을지 모르겠어
If I didn’t know you
너를 알지 못했다면
I’d probably fall off the edge
난 아마 무너져 내렸을 거야
I don’t know where I’d go
어디로 갈지 모르겠어
If you ever let go
네가 날 놓아 버린다면
So keep me held in your hands
그러니 날 네 손에 꼭 쥐고 놓지 말아줘

I’ve started breathing
난 숨을 쉬기 시작했지
The weight is lifted here
무거웠던 마음이 가벼워졌어
With you, it’s easy
너와 함께라면 어렵지 않아
My head is finally clear
머릿속이 비로소 맑아져

There’s nothing missing
부족한 게 없네
When you are by my side
네가 내 곁에 있을 때면
I took the long road
먼 길을 돌아왔지만
But now I realize
이제 나는 깨닫네
I’m home, with you, I’m home
너와 함께하는 이곳이 나의 집이라는 걸

I don’t know who I’d be
내가 어떤 사람이었을지 모르겠어
If I didn’t know you
너를 알지 못했다면
I’d probably fall off the edge
난 아마 무너져 내렸을 거야
I don’t know where I’d go
어디로 갈지 모르겠어
If you ever let go
네가 날 놓아 버린다면
So keep me held in your hands
그러니 날 네 손에 꼭 쥐고 놓지 말아줘

You’re my safe place
너와 있으면 안심이 돼
My hideaway
나의 은신처
You’re my anchor
넌 나의 버팀목이야
My saving grace
나의 구세주
You’re my constant
넌 언제나 변함없네
My steadiness
늘 한결같지
You’re my shelter
넌 나의 피난처
My oxygen
나의 산소

I don’t know who I’d be If I didn’t know you Thank God I do
알아서 정말 다행이야

I don’t know who I’d be
내가 어떤 사람이었을지 모르겠어
If I didn’t know you
너를 알지 못했다면
I’d probably fall off the edge
난 아마 무너져 내렸을 거야
I don’t know where I’d go
어디로 갈지 모르겠어
If you ever let go
네가 날 놓아 버린다면
So keep me held in your hands
그러니 날 네 손에 꼭 쥐고 놓지 말아줘
I don’t know who I’d be
내가 어떤 사람이었을지 모르겠어
If I didn’t know you
너를 알지 못했다면
Thank God I do
신께 감사해


반응형