카테고리 없음

Cian Ducrot - I'll Be Waiting (가사/해석/번역/Lyrics/노래/추천)

검정고래 2023. 12. 10. 14:00
728x90
반응형

I'll Be Waiting
아티스트
Cian Ducrot
앨범
I'll Be Waiting
발매일
1970.01.01


Leave your keys if you're not coming home
집으로 돌아오지 않을거면, 열쇠는 여기 두고 가
You packed your bags full of letting go
이미 떠날 맘 굴뚝인 채, 짐도 다 쌌잖아
You were moving in, now you're moving on
내 곁으로 와줬던 당신, 이젠 곁을 떠나려 하지
There's no getting used to you being gone
당신 떠난 삶이 익숙해질리 없잖아

You were down, now you're giving up
뭐든 용기내던 당신, 이젠 다 포기하려 해
Just a false start if you're quitting on us
우리 사이를 저버릴거면, 처음부터 실패한 시작 아니겠어
Another year, just another lie
해가 지날수록, 거짓말만 더해질 뿐
Wish you'd call so I could say goodbye
전화라도 해줬으면, 작별을 건네면서

And let you know
당신에게 말했을텐데
I'll wait for you every night
매일 밤 너를 기다릴거라고

If you ever wanna fall in love
다시 한번 사랑에 빠지고 싶다면
If you ever wanna bet on us
우리 사이에 다시 기대보고 싶다면
If you ever wanna be my one
내 마음에 돌아오고 싶다면
I'll be waiting
기다리고 있을게
If you ever want one more night
만약 하룻밤이 더 필요하다면
If you ever wanna make things right
모든 걸 다시 바로 잡고 싶다면
If you ever wanna change your mind
마음을 다시 바꾸고 싶다면
I'll be waiting
언제나 기다릴게
I'll be waiting
기다리고 있을게

Never thought that you'd be giving up
당신이 포기할 줄은 상상도 못했지
Guess with all the climbing
끝없이 올라가야 했던 상황에
You tired and you fell out of love
지쳐서는 사랑마저 저버렸나 싶어
Maybe if you don't crash the landing
그래도 만약 불시착이 아니었다면
You'll end up right back where I'm standing
결국 내가 서 있는 곳으로 돌아와주지 않을까

And then you'll know
그럼 알아주지 않겠어
I'll wait for you every night
매일 밤 당신을 기다릴거란 걸

If you ever wanna fall in love
다시 한번 사랑에 빠지고 싶다면
If you ever wanna bet on us
우리 사이에 다시 기대보고 싶다면
If you ever wanna be my one
내 마음에 돌아오고 싶다면
I'll be waiting 기다리고 있을게
If you ever want one more night
만약 하룻밤이 더 필요하다면
If you ever wanna make things right
모든 걸 다시 바로 잡고 싶다면
If you ever wanna change your mind
마음을 다시 바꾸고 싶다면
I'll be waiting
언제나 기다릴게
I'll be waiting
언제나 기다릴게
I'll be waiting
기다리고 있을게


반응형