카테고리 없음

Samica - Call Me (가사/해석/번역/Lyrics/노래/추천)

검정고래 2023. 10. 16. 14:00
728x90
반응형
Call Me
아티스트
Samica
앨범
Call Me
발매일
1970.01.01


And I dive into your eyes
그리고 난 너의 눈으로 뛰어들어
I see it all
모든 걸 봐
But I can't go swimming in the deep end
그런데 난 가장 깊은 곳으로 헤엄쳐 갈 수 없어
I'm too shallow for that
그러기에 나는 너무 얕아서
For that (for that) You say you have to go
너는 네가 가야 된다고 말했지
I ask for another chance
난 기회를 달라고 말했고
I start to cause an episode
에피소드를 만들기 시작했지만
You didn't wanna see in advance
넌 미리 알고 싶어 하지 않았지

But will you call me?
그래도 전화해 줄 거지?
Will you call me?
전화해 줄 거지?
Will you call me?
전화해 줄 거지?
Check if I'm okay
내가 괜찮은지 확인해 줘
Check if I'm okay
내가 괜찮은지 확인해 줘

From the sky I'll fall another time
난 하늘에서 다른 시간으로 떨어질 거야
From the clouds down to the ground
구름에서 땅으로
You'll find my love
그러면 내 사랑을 찾을 수 있을 거야
Do you see my love?
내 사랑을 봤니?

But will you call me?
그래도 전화해 줄 거지?
Will you call me?
전화해 줄 거지?
Will you call me?
전화해 줄 거지?
Check if I'm okay
내가 괜찮은지 확인해 줘
Check if I'm okay
내가 괜찮은지 확인해 줘

반응형